Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

جاذبه های گردشگری دبی با قیمت | چرا توریست‌ جذب دبی می‌شود؟

آیا قصد دارید در سفر بعدی خود از دبی دیدن کنید؟بازدید از زیباترین جاهای دیدنی دبی علاوه بر فعالیت های متعددی که می‌توانید در دبی انجام دهید، مطمئناً شما را از سفر خود به این شهر، پشیمان نمی‌کند.برای اینکه به شما در برنامه ریزی سفرتان کمک کنیم، برای این‌که جاذبه‌های گردشگری دبی با قیمت آن را بشناسید، این مقاله را برای شما تدارک دیده‌ایم. قطعا در انتهای این مقاله، علت جذب شدن توریست‌ها به این شهر فراموش نشدنی را خواهید فهمید و از این همه زیبایی وصف ناشدنی، انگشت به دهان خواهید ماند.

از دبی دیدن کنید: همه جاذبه‌های دیدنی

در زیر به برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی دبی اشاره خواهیم کرد، تا انتها، مقاصد زیبایی را برای شما معرفی می‌کنیم که این مقاله یک سفر مجازی به دبی برای شما به حساب بیاید. هم‌چنین می‌توانید با تور دبی به این شهر به راحتی سفر کنید. برخی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی دبی به شرح زیر خواهند بود:

برج خلیفه؛ آدرنالین خونتان تا طبقه 148 بالا می‌رود!

برج خلیفه مطمئناً مکانی فوق لاکچری برای بازدید در دبی است! بلندترین آسمان خراش جهان (828 متر) از سال 2010 به روی عموم باز شد و به سرعت به نماد شهر تبدیل شد.هر روز هزاران بازدیدکننده به این برج می‌روند و یکی از سریع‌ترین آسانسورهای جهان، شما را را به سکوهای تماشای واقع در طبقات 124 و 125 می‌برند.از آنجا می‌توانید از یک چشم انداز فوق العاده در کل شهر لذت ببرید! و این هنوز بالاترین نقطه نیست! حتی می‌توانید تا طبقه 148 بالا بروید تا به بالاترین سکوی دید در جهان (555 متر ارتفاع) برسید.شما باید در شب از برج خلیفه دیدن کنید تا از منظره شهر نورانی از بالاترین سکوی رصد جهان لذت ببرید.

برای بازدید از برج خلیفه، باید بلیط خط خود را از قبل به صورت آنلاین رزرو کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که زمان بازدید خود را انتخاب کنید و از صف‌های طولانی انتظار برای خرید بلیط خودداری کنید.مزیت مهم دیگر این است که بلیط‎‌ هایی که به صورت آنلاین به فروش می‌رسند، ارزان‌تر از خرید بلیط حضوری در گیشه هستند. انواع مختلفی از بلیط ها موجود است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • بلیط At The Top Burj Khalifa – دسترسی به طبقات 124 و 125.
  • بلیط VIP At The Top Sky – دسترسی به طبقه 148 برج خلیفه + طبقات 124 و 125 + دسترسی سریع به ایست های بازرسی امنیتی و آسانسور.
  • بلیط The Lounge - دسترسی به طبقه 152 + 153 + 154، بار سالن برج خلیفه
  • صعود به طبقه 124 + ناهار یا شام در رستوران برج کلاب.
  • اگر قصد بازدید از آکواریوم دبی را نیز دارید، باید بلیط ترکیبی برج خلیفه (دسترسی به 124 و 125) + آکواریوم را انتخاب کنید. این بسیار ارزان تر از خرید 2
  • بلیط جداگانه است!

برج خلیفه؛ آدرنالین خونتان تا طبقه 148 بالا می‌رود!

هزینه ورودی صبح و عصر 34 USD = 125. AED
کرایه روزانه 54.5 USD = 200 AED

دبی مال

در مرکز شهر، درست در کنار برج خلیفه، دبی مال وجود دارد.این مرکز خرید بزرگ پربازدیدترین مرکز خرید جهان است! با بیش از 1200 مغازه و صدها رستوران، مطمئناً چیزی را خواهید یافت که مطابق با سلیقه و بودجه شما باشد.

و موارد بیشتری وجود دارد:

  • این معبد خرید همچنین دارای آبشارهای سرپوشیده، آکواریوم ، پیست یخ، پیست کارتینگ، شبیه ساز پرواز، سینما، بازی‌های آرکید و موارد دیگر است!
  • دبی مال همه روزه از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است. رستوران ها و فودکورت تا ساعت 1 بامداد.
  • اگر می‌خواهید بازدید خود را شروع کنید، می‌توانید به وب سایت رسمی دبی مال نگاهی بیندازید تا تمام مغازه ها، رستوران ها و جاذبه های موجود را ببینید.

برای رفتن به دبی مال کافی است در ایستگاه مترویی به همین نام پیاده شوید. اما تعجب نکنید، برای رسیدن به مرکز خرید باید حدود 10 دقیقه (در داخل) پیاده روی کنید.

واحد پول دبی چیست؟ مقاله پیشنهادی سپند پرواز شرق

دبی مال

فواره (آبنما) دبی

این آبنما (بزرگترین آبنما در جهان) یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی است.نمایش فواره چندین بار در روز در دریاچه مصنوعی واقع در خروجی دبی مال، در پای برج خلیفه برگزار می‌شود.در سفر به دبی باید در آن شرکت کنید! بهترین کار این است که هنگام شب، زمانی که برج روشن است، به آنجا بروید. تماشای باله جت‌های آبی که با موسیقی می‌رقصند، جادویتان می‌کند. این نمایش هر 30 دقیقه بین ساعت 18:00 تا 23:00 (همچنین تعداد کمی در طول روز وجود دارد) برگزار می‌شود. 

دسترسی به این آبنما رایگان است.

فواره (آبنما) دبی

ولسوالی دیره و بازارهای آن

دبی فقط در مورد تجمل و افراط نیست: هنوز هم محله‌های سنتی و معتبری برای بازدید وجود دارد! در طول اقامت خود، باید در منطقه دیره، مکانی زیبا و پرطرفدار با چندین بازار، قدم بزنید:

  • بازار طلا و تعداد زیادی مغازه آن با نمایش جواهرات باشکوه. این بزرگترین  بازار در نوع خود در خاورمیانه است.
  • بازار عطر، در خیابان سیکت الخیل.
  • بازار ادویه و غرفه‌های رنگارنگ آن برای ذخیره کاری، زعفران، دارچین و غیره.

بر دبی

بر دبی یکی دیگر از مناطق معمولی است که حتما باید در دبی از آن دیدن کنید.  این محله نیز یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر است. درست روبروی دیره، در طرف دیگر نهر دبی واقع شده است. برای رسیدن به آنجا، باید یک Abra، یک قایق چوبی کوچک سنتی (1 درهم برای هر نفر) سوار شوید.

گذرگاه کوتاه به شما این امکان را می‌دهد که از منظره ای زیبا لذت ببرید و "Dhows" را ببینید، کشتی‌های قدیمی با رنگ‌های روشن که کالاها را به بازار عرضه می‌کنند.

در اینجا بهترین مکان برای بازدید در بر دبی آمده است:

  • خانه شیخ سعید آل مکتوم: خانه قدیمی خاندان آل مکتوم تا سال 1958 عکس ها و اسنادی از تاریخ شهر را مشاهده می‌کنید.
  • بازار قدیمی، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای دبی. همه چیز را می‌توانید در آنجا پیدا کنید: دمپایی، سوغاتی، پارچه، چراغ‌های سنتی و…
  • بازار مینا، بازاری که در آن می‌توانید کالاهای هندی بخرید: پارچه، ادویه جات، جواهرات.
  • هندی لین و دکه‌های هندی آن. بهترین مکان برای امتحان غذاهای سنتی با قیمت مناسب.
  • مرکز فرهنگی شیخ محمد: در اینجا می‌توانید با یک اماراتی در یک خانه سنتی ناهار بخورید. این مرکز توسط شیخ افتتاح شد تا گردشگران بتوانند درباره
  • سنت‌های امارات متحده عربی اطلاعات بیشتری کسب کنند. رزرو الزامی است.
  • بازار ال سیف، جایی که می‌توانید نمونه‌های خانه‌های سنتی را با رستوران‌ها و فروشگاه‌ها تحسین کنید.

اطلاعات کلی در رابطه با ویزای دبی را در این‌جا بخوانید

بر دبی

 

پارک آبی آکواونچر

معروف‌ترین پارک آبی دبی، جایی که می‌توانید برخی از بهترین سرسره‌های آبی جهان را سوار شوید و از میان تونلی پر از کوسه سر بزنید.

  • آکواریوم Lost Chambers و هزاران حیوان آن: کوسه، پرتو، پیرانا…
  • خلیج دلفین، مردابی که می توانید با دلفین ها در آن شنا کنید. رزرو "برخورد با دلفین ها" به طور خودکار به شما امکان دسترسی به پارک آبی Aquaventure را در همان روز می‌دهد. بلیط‌های خود را از قبل از اینجا بخرید تا بهترین قیمت را دریافت کنید!اگر فقط می خواهید از پارک آبی Aquaventure و آکواریوم Lost Chambers دیدن کنید، باید این بلیط را از قبل خریداری کنید.
صفر تا صد سفر به دبی را در این‌جا بخوانید

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.